Noot:

Stempel Atelier verkoopt alleen INKERBELL STAMPS en vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

vrijdag 6 januari 2017

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Hallo allemaal!

Als eerste wil ik iedereen een gelukkig 2017 wensen met veel liefde, geluk, gezondheid en heel veel creativiteit.
Ten tweede is dit mijn eerste kaart sinds lange tijd. Eind april heb ik mijn voorlopig laatste blogpost gehad om een soort van sabbatical te nemen om persoonlijke redenen.



















Maar nu ben ik weer terug met, om te beginnen, een redelijk eenvoudige kaart. (14x14cm)
Ik heb designpapier met reliƫf behandeld met een Sanding block, zodat de rondjes beter uitkomen. Daarna mijn eigen designpapier gestempeld met donkerblauwe en groene inkt, met daarop een label.
Door de tekst is het een kaart voor bijne elke gelegenheid geworden, handig om op voorraad te hebben.
;-)

Hartelijke groet, Sandra

2 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, leuke idee met die Sanding Block en het gestempelde papier is super ! Ook voor jou het allerbeste voor een gelukkig, gezond en creatief 2017 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Voor zowel je complimenten als je wensen!

    BeantwoordenVerwijderen