Noot:

Stempel Atelier verkoopt alleen INKERBELL STAMPS en vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

dinsdag 28 juni 2016

Omdat jij bijzonder bent

Een koffiekaartje omdat Jij bijzonder bent :)
Ik ben begonnen met een crèmekleurige kaart van 12x12cm. Hierop heb ik met verschillende stempels van de sheet Koffietijd een achtergrond gemaakt. Af en toe van de kaart afstempelen, dat maakt het speels. Je begint eerst met de grootste stempels en daarna de kleintjes. Met de kleine stempels kun je de open ruimtes vol stempelen.
Koffie is bruin en ik heb met Archival inkt Coffee gestempeld.
De tekst is op een crèmekleurig kaartje gestempeld en daarna op bruin gemat. Net zoals ik dat bij de kaart heb gedaan en daarna met foam opgeplakt. 

Het geheel heb ik op een bijpassende kaart geplakt.

Heel veel knutselplezier en
tot de volgende keer!

Groetjes
Joan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen